Livrare, Plată, Retur

Livrarea produselor

  • Livrarea produselor se va face doar prin firma de curierat Fan Courier.
  • Livrările se fac de Luni până Vineri, intre orele 9:00 – 17:00 la adresa menționată în comandă.
  • Termenul de livrare poate varia între 1-3 zile lucrătoare. De sărbatori și în perioada de dinaintea sărbătorilor, termenul de livrare se poate prelungi.
  • Zilele de weekend si sărbători legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasată comanda în responsabilitatea firmei de curierat, Zad Illustrations nu își asumă intarzieri ce pot interveni pe parcurs.

 

Modalități de plată

Plata se va face online, cu cardul sau ramburs la ridicarea coletului, și include valoarea coletului (contravaloarea produselor comandate) plus taxele aferente de transport, daca este cazul.

Taxa de transport este de 17 lei.

Transport Gratuit la comenzile ce depasesc suma de 300 lei.

Acestea vor fi incluse în factura emisă de ZAD ILLUSTRATIONS S.R.L. și se vor regasi și în totalul de plată, primit în email-ul de confirmarea al comenzii.

 

Plata cu cardul nu presupune absolut niciun comision pentru tine, iar tranzacția se realizează in condiții de maximă securitate, garantată de platforma 3D Secure, intermediată de e-Commerce eBTpay, un produs creat de Banca Transilvania.

Plata cu cardul prin e-Commerce eBTpay nu necesită crearea unui cont special, doar introducerea datelor de pe card.

Cât despre securitatea plătii nu este cazul să vă faceți griji, e-Commerce eBTpay este un procesator de plăți complet securizat, folosit cu încredere de sute de mii de clienți.

 

Condiții de retur

Dacă produsul comandat nu este ceea ce ţi-ai dorit, îl poţi returna pentru a-ţi primi banii înapoi (minus cheltuielile de transport tur, retur). Cu alte cuvinte, daca doriți să renunțați la un produs trebuie să trimiteți o simplă înștiințare prin e-mail . Legislaţia din România permite cumpărătorilor returnarea produselor cumpărate în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii acestora (conform Ordonanţei nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).

Produsele confecționate dupa specificațiile prezentate de consumator și/sau personalizate în mod clar, nu pot fi returnate. Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Produsele unicat, confectionate la cererea clientului nu se pot returna !

Vă rugăm să returnaţi produsele comandate în ambalajul original, iar starea acestora să ne permită re-comercializarea lor ca și produse noi. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervam dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Nu acceptam returul produselor prin Poşta Română, vă recomandăm să folosiți o firmă de curierat rapid. Contravaloarea comenzii (minus cheltuielile de transport tur, retur) va fi înapoiată prin transfer bancar in contul dvs în cel mult 14 de zile de la data primirii produselor. Dacă solicitați returul produselor, cheltuielile de transport (tur, retur) vor fi suportate de către dumneavoastră.

Nu se primesc colete trimise retur ramburs integral suma achitata, acestea vor fi refuzate.
Produsele trecute de termenul de 14 zile intra în perioada de garanție și se va interveni ca atare la remedierea defectelor. Taxele de expediție vor fi suportate de client la trimiterea coletului.

Pentru orice detalii sau neclaritați privind returnarea produselor vă rugam să ne contactați prin e-mail : contact@zadillustrations.ro